onsdag 18 november 2009

Hellllo.

sitter hemma nu, gick aldrig på volleybollen. har lite ont i huvvet & har ont i mitt ben som fasiken, iaf när jag sitter ner, förutom i min mjuka soffa. Imon i skolan så ska jag, hanna,felicia & amanda har roliga timmen. Jag har 2 lekar som man kan köra. lek nr 1;

man delas upp i 2 lag & så går den första i laget fram till tavlan, och så ska den rita något & dom andra i laget ska ropa & skrika och gissa en massa. Och om dom svarar rätt så ger man dom poäng & så är det nästas tur. Och så kör man det i typ 5-10 minuter & sist räknar man poängen.

Lek nr 2;

samma lek som den andra bara att man ska imitera någonting istället för att rita det, och man ska inte göra några ljud heller, hiih.

men nu ska jag nog gå & öva på franska läxan till imon & se på i taket lyser stjärnorna, filmen.
har redan sett den innan, men den är bra. (y)

Inga kommentarer: