måndag 2 november 2009

hejhej readers.

skolan idag var soft. tänker inte skriva så mke eftersom att jag har väldigt brottom med att hinna med lite grejer. men först hade vi idrott, tog idrott kläder istället för bad. Glömde att vi hade bad igen. Så fick köra lite pingis med hanna,albina & aida.
sen teknik, engelska, lunch. Efter lunchen hade vi svenska, vi jobbade i grupper med höst dikter. Och sen kom christina o sa: eftersom att magnus är sjuk så är det svårt att hitta en so vikare, så ni får sluta efter denna lektionen. Så vi slutade 10 över 1. Jag skulle vänta på sarah & felicia till tio i 3. -.- Hanna väntade med mig, vi dampade as mke. Hanna filmade & jag skrek, spelade kissie och dansade på bordet hahah. Habibi billahh. men det var för jag hade lite damp.

Sen så stack vi iaf t sarah, kollade på riverside & snacka och så. Gick på volleybollen. Skadade mitt finger =(.
nu ska jag in på lite mer grejer typ facebook & sen mst jag läsa boken & klockan 8 på kanal 5 kommer ullared serien om gekås ! xd

aja, ha det bra, hejdåå

Inga kommentarer: