måndag 28 september 2009

Att springa borlångeloppet var; hemskt, bedrövande, det värsta jag gjort & jag vill inte göra om det.

hejhej bloggare.

rubriken stämmer ju verkligen. efter borlånge loppet var mina ben helt döda. Först hade vi gympa klockan 8. Vid 11 stack vi upp till haghult, (1,5 km minst)
Så startade loppet vid 12 tror jag. Först gick jag med hanna & albina dom första 5 kilometrarna(?)
Sen så sprang jag & joggade & gick själv dom sista fem. Kom ikapp janina & ida. Så gick vi tsm 2 km. Och sen kom vi imål. Så var det 1,5 km minst att gå tillbaka också. När det var slut, asså nä. Det kändes som att jag inte hade några ben, mina fötter kändes helt knöliga.
Så sant att borlånge loppet var; hemst, bedrövligt, dödande, det värsta jag gjort & jag vill aldrig göra om det. Sen ska vi göra det i 8&9an. Vi ska simma 60 längder till våren.. omg ..
Nu ska jag förtsätta äta jordnötter & måste plugga, 2 franska läxor till imon..
hejj dåå.

Inga kommentarer: