torsdag 17 september 2009

SKOLFOTO! :O



hejhej, sitter hemma nu. Vi hade skolfoto idag, tror det gick rätt bra.

Hade på mig jeanstights- ljusa. En skjorta, tunika aktig. Och ett rosa bälte, vid bysten som sarah säger. Jag vet inte riktigt hur jag säger, men jaja. Dom 3 första på klass listan skulle stanna kvar i rummet medans alla andra gick ut. Jag är 2a på klasslistan, men sen behövde fotografen hjälp med att sätta in namnen för det kommer ju i skolkatalogen sen, så jag och 2 andra fick se på vårt kort. Alla blev bra förutom jag hoho. Asså blev iaf bättre än förra året.

Sen så tog vi porträtt foto, jag vet inte hur jag blev, men janina råkade se när jag öppnade dörren, men hon sa att jag blev bra :o Imon ska jag ta KOMPISKORT med hanna ;)

Ah nu mst jag gå plugga lite, har massa konstiga franska ord typ c'est que - est qeé. Man ba; wtfff.



Cya.

Inga kommentarer: