måndag 14 september 2009

kärlek & snuva kan inte döljas

chhachha.

kom hem för en stund sen , skolan idag var helt ok. Idrott första, vi körde fotboll, var la lite kul XD Sen teknik, filade mina pennvässar bitar, ;p
Hahaha, den blir helt sne & allt möjligt. Sen hade vi engelska, glosor då. Sen lunch, va spagetti & köttfärssås.
tyyp.. Sen svenska, vi skrev klart om vår första tid på högstadiet, sen läste vi. Sist so, gick rätt bra, vi slutade 10 minuter tidigare för att han skulle iväg.Efter skolan var jag med sarah, vi dampade & .. dampade & .. lekte med bobo. Vid 4 gick vi t sporthallen och var lite med lejla & nermin. Jag fastnade i staketet när jag skulle hoppa över det så man såg min röv, trodde dom skulle gå sönder xxd. Volleybollen var kul idag som vanligt, jag och sarah har kommit på ett nytt ord, DAGORD - läs baklänges. Vi var väldigt dagord på volleybollen, vi skrattade fan åt allt.
Men nu så mst jag verkligen göra min läxa, har FRANSKA, glosor till imon. Halv 9, är den nu..
Aja hejdå, ha det bra§

Inga kommentarer: