lördag 26 september 2009

hejhej.

vaknade halv 9 idag. Hämtade upp mina tidningar & eftersom att det var maknad idag så var det inte så många hemma. Sålde bara 4 st ;s
Sen stack ja t marknaden & jimmy karlsson var där. Han är en trollkarl som var med på talang 2009. Så tittade på hnm med bella,stina & sally. Sen blev det godis regnpå slutet, fångade typ minst 7 godisar. Sen gick jag & bella runt lite för att sally & stina skulle gå kolla om maten va klar hos sally. Vi gick t pizzan, och då ringde mamma & sa att jag skulle gå & fråga om nån ville köpaa expressen nu. Men jag orkade inte så jag sa nej. Och då fick mamma damp & sa att jag skulle komma hem. Så gick hem & nu har jag kompisförbud i 1 vecka. Hon förstår inte att ingen var hemma & om dom skulle vilja ha en skulle dom gått till ica samtidigt som dom var på marknaden. ahh blir helt gaaalen. Nu har jag skit ont i magen för åt as mycket lök från salladen så måste gå & sova lite. Skriver mer ikv. byyebye§

Inga kommentarer: