måndag 21 september 2009

hejhej

skolan var helt ok idag. So prov snart, kmr inte kunna ett piss. Hade typ fel på allt idag.. ;s
Iaf, vi hade bad också, det var faktiskt kul. Vi simmade 16 längder sen körde vi vatten ''fotboll''man skulle kasta bollen i små mål som stod på kanten. Efter skolan så var jag med felicia & alma. Sen kom lejla & nermin. Vi orkade nt gå på volleybollen, hade typ ont i magen lite & så. Vi cyklade t kindbloms med 11 kr & köpte lite godis. Jag cyklade på nermins cykel medans alla gick runt. Så gick vi runt lite & så kom vi till sarahs hus så var hennes balkong öppen så vi skrek hennes namn skit högt så kom hon ut så gick vi t balkongen & snackade lite med henne. Sen stack vi tillbaka t sporthallen så kom mamma & jag drog hem. t tråkiga burseryd, det suger vi ska nt flytta tillbaka t ss. :'(
Aja, mst plugga nu, men 3 år till & sen halmstad tror jag vet inte.
cyya

just det, var också på kvartsamtal efter skolan, gick bra. Vi bara snackade lite med lärarn, mamma skrev på ngt papper. & så undrade hon om jag trivdes & så ;)

Inga kommentarer: