torsdag 3 september 2009

usch, jobbig skoldag.

hejhej, kom nyss hem från skolan. Dagen idag var rätt jobbig& tröttsam. Nog för att det börjat regna & jag har ont i huvvet pga det. Men vi började med engelska, skrev ner glosor och just nu kom jag också på att jag glömde mina böcker i skolan. Sen var det franska. Vi lämnade in läxan som jag hoppas blev bra. Sen jobbade vi med lite uttal & repeterade kapitel 1. Och efter det så blev de svenska, vi läste i typ 1 halv timma& sen var vi i biblioteket och fick information om hur det funkar där. Lånade också en bok. Och efter det så hade vi en halv timma mentor. Vi valade kamratstödjare, blev jag & felix. Jag ville va, och det bästa var att jag slog lisa med 2 poäng, yyes (y) Sen lunch, tacosoppa. Den var rätt så god, åt typ 2 frallor också. Sen so, målade klart min jordenkarta, & fortsatte med att läsa breddgrader och sånt. Matte, vilket också sög. Fattar 0, så tog hem, ska jobba hemma. Asså det finns facit längst bak, tröga lärare, haha. Och sist kemi, vi smakade på lite ämnen och gjorde klart. Nu ska vi lära oss symboler. Typ sånna dödskallar som finns på flaskor, vi ska lära oss sånna grejer och vad dom betyder & så. Nu ska jag gå och städa typ, mitt rum är skit stökigt.
Ah ha det bra :)§

Inga kommentarer: