lördag 12 september 2009

dag 1, girlsnight.

började med att felicia mötte mig när skolan slutade, så gick vi hem t henne. Sarah var ngnstans och shoppade kläder till skolfotot. Så vi typ fixade oss, och sen kom sarah. Så stack vi t ica & tänkte köpa ansiktsmask men dom hade ingen. Så vi köpte godis ist. När vi var klara så gick vi mot afrodite för att kolla om dom hade ansiktsmask. Men påvägen så såg vi janina på balkongen.
Såhär vi bestämmde i skolan att alla vi skulle kolla på skräck film. Det var, jag,sarah,felicia,ebba,stina,julia,sophie,janina, ida & linda. Så vi var i stinaspappas lägenhet för han skulle inte vara där då. Men ah så vi gick upp till dom för janina ropade. Så beställde janina& sophie & ida en familje pizza. Så orkade dom inte så åt alla lite. Sen stack några och åt pizza dom med. När alla kom tillbaka så gick vi ut. Men janina& sophie & ida stannade. Men asså janina hade lovat några på nöjet att kolla på film där, så janina & ida skulle inte vara med i lägenheten.
jag,julia,ebba,stina,linda & ida gick ut. Så gick vi till nöjet bara för att gå dit & sen vända. Så ringde felicia mej och sa att vi skulle hem och äta & då stack jag och mötte dom så åt vi 3. Å sen gick vi till kindbloms, för vi skulle hyra en film. Men dom stängde precis. Så vi gick tillbaka till lägenheten. Och nu ska ni veta hur jävla rädda vi 3 blev. Jag, sarah & felicia. Gick in till lägenheten dom hade inte låst så vi trodde att alla var där. Men det var helt mörkt så vi trodde bara att dom ville skrämma oss. Så vi skrek för man såg inget, och vi gick ut på balkongen, & då hörde vi något plinga. Vi trodde att dom plingade i en sån morgon klocka elr vad dom heter. Men dom plingade igentligen på dörren. Men det visste inte vi att det lät så. Sarah började gråta och jag skrek. Men tillslut öppnade felicia & där var stina,linda,julia & ebba. Så dom tröstade sarah lite ;) sen satt vi och pratade skräck historier, för det finns andar i julias hus, så det var fan skit läskigt. Jag skulle aldrig våga bo där hon bor. Men vi hann aldrig kolla på någon film så vi stack hem vid 10 allihop. När vi 3 kom hem till felicia så kollade vi på en film & sen så sov vi vid 12.

dag2, busplingning.

vi vaknade runt 10. Fixade oss och allt sånt, så stack vi & köpte godis & åt på korvbaren, vi käkade lite pommes. Efter det så stack vi hem t sarah tror jag och massa. Minns inte så mycket men, vid 6 träffade vi lejla & nermin. Men jag skulle igentligen hem, men jag fick sova över en natt till hos felicia & det ägde. Så vi var ute t 9, för vi fick nt vara ute mer för hennes mamma. Så vi bus plingade. jag,sarah,felicia,lejla & nermin. Det var skit kul, sen tog vi massa bilder också. Dom kmr nog sen, för felicia mst först ta bort dom gamla från datorn så att hon kan lägga in mer.
Vi kollade iaf på kopps när vi kom hem & sen så sov vi.

Vaknade nyss & felicia är på posten & hämtar ngra tidningar.
Cyyyya laaajter.
Ha det bra & hoppas ni orkade läsa ;)§

Inga kommentarer: