måndag 7 september 2009

hejsansvejsan

vaknade klockan 6 idag, vilket sög. var skit trött ville verkligen inte ens röra på mig, men på något sett kom jag upp ändå.. Skolan började med att vi hade bad. Vi skulle simma 10 längder & sen var det fritt i 20 minuter typ. På hela terminen så ska man simma 1000 m, det klarar jag right ? (y)
det var la rätt skönt att bada, tror jag. Sen hade vi fysik, håller på att göra en pennvessare, det första vi skulle göra, min kommer vara vit & fyrkantig bara ;). Sen engelska, vi gick igenom glosorna. Å så lunch, va as goa kyckling bitar & potatis mos, fanns också korv. Sen hade vi ba svenska, vi hade något ord test som gick på tid. Satt i ett rum med nån lärare som jag tror hette marie?, iaf 1 & en gick man in så skulle man säga ord som stod på ett papper & det blev svårare & svårare. Fick alla rätt, hiih. Sen kollade vi på en klassiker film. & sist so. Öva lite inför provet & så gjorde vi nutidskrysset, typ som tipspromenad fast man sitter ner. Nu håller jag på att plugga kemi & franska. Blir nog köra moppe lite senare ;)
ha det bra§

Inga kommentarer: