tisdag 22 september 2009

feel the autumn weather

hello readers.

kom precis hem från skolan.
Trodde att jag skulle ramla i bussen idag ;s
Stog upp med 6 feta böcker + skrivböcker & höll i mig.
Det gungade som fan & varje gång den stannade så gled jag iväg.
Slutade iaf kvart över 1 idag. Skoldagen började med biologi, vi kollade på en film, om livets mångfald. Efter det hade vi e-val. Jag och ida blev klara med dikten, så vi skrev den fint på ett papper & sen ritade vi lite på pappret också. Sen franska, vi hade typ läxförhör. Klarade alla, med litelite fusk. Men dom var svåra det var typ värsta un séche-chevoux, som är = en hårtork.
ah, efter franska var det lunch & sist bild. I 1 timma & 40 minuter. Jag & sophie gjorde klart vårt kolasch, hmm stavning? jag gjorde också klart min mapp. Men nu så hinner jag inte skriva mer för jag har so prov imon på bredd & längdgrader & sånt skit.
Sen har jag franska & engelska glosor. Så mst plugga. Ha det bra iaf §

Inga kommentarer: