torsdag 3 september 2009


HISSA ~
miniräknare, utan miniräknare så hade jag inte vart någonstans i matten. På vissa uppgifter så ska man ha miniräknare.. så utan det skulle allt suga.
bloggar, just det. Att blogga är rikigt rolig, folk som man inte känner får veta vad som händer i andras vardag. Jag älskar också att läsa andras bloggar. Släng gärna en kommentar så att jag kan kolla era bloggar & så kanske jag reklamerar dom när jag har tid.
DISSA ~
folk som säger att dom hatar något elr att något suger eler anklagar andra för någor dom inte är. Jag blir skit arg på sånna som kollar på en film i 10 minuter & säger att den suger, kolla gärna hela filmen och kommentera sen. Och om dom säger att dom hatar någon sorts maträtt som dom inte ens har smakat. Och om nån säger hon är ju fan värsta fjortis, fyfan vad ful. Lär känna personen innan ni snackar skit om den!

Inga kommentarer: