måndag 7 december 2009

hejsansvejsan.
- dampdans.

kom hem för en stund sen. rätt soft dag & snart blirre att kolla på ullared serien. men nu ska jag berätta lite om dagen. Vi började klockan 8 med gympa. Och vi körde volleyboll, innebandy & pingis. Efter gympan hade vi teknik och då hade vi bara teori. Efter tekniken åt vi fast vi skulle igentligen ha engelska men alla 7orna skulle på dansuppvisning sak i gislaved. Efter maten åkte vi. Asså det var värsta damp dansen, först trodde alla att det var ett skämt så alla skarattade, det var as många där, små barn också. Asså dom såg ut som vampyrer dom gick helt läskigt och dom dansade skit konstigt. lägger in videor längre ner. Det var typ 16 stycken, vet nt hur gamla alla är men dom var nog olika ålder & dom kom från världen över, typ 3 kom från israel, nån från norge, nån från frankrike, en var från portugal & så. Det var lite coolt. När vi kom fram till skolan så hade vi so & sen slutade vi. På so:n kollade vi på film & skrev lite.

Efter skolan stack jag till klädhörnan och köpte en grej till sarah i julklapp, hemligt eftersom att hon läser min blogg men ni får se på julafton! :) Efter det stack jag då till sarah & vi satt lite vid datorn, snackade och så. Och så volleyboll vid 5, gick bra idag. Blev bättre på bagger & passa och lite så. Men nu ska jag dra, blev ett långt inlägg idag.
hejdåå ha det bra :)


gjorde flera korta, så att det inte skulle bli en hel lång.
det var nog alla. ;p

Inga kommentarer: