söndag 20 december 2009

- wiiho, vet vad jag ska ha på mig till avslutningen (y)

japp, nu har jag hittat vad jag ska ha på mig iallafall. Blev en röd tunika, svart '-jackkofta' typ & svarta tights,halsband & stövlar. inte gummi förstås.
ni får en bättre bild på tisdag, då jag kommer hem vid halv 11 typ :)
jag tycker det blev bra, bättre än typ byxor & en vanlig tröja.
har vart ute nu i en timme och åkt pulka i en liten-liten-liten backe. vad kan den vara, 2 meter kanske? ahhhah, men vi hade kul. Åkte med min lillebror och hans kompis. Riktigt mysigt med lite pulver-glitter snö som faller. Åkte på en stubbe som var gömd under snön och allt, tror nog jag har ett blåmärke på röven nu. men ska faktiskt gå duscha och så, ni får ha det så bra, ska fundera om jag ska ha platt elr lockigt till avslutnigen. , hejdåå §

Inga kommentarer: