onsdag 16 december 2009

- julklapp :)

hejhallojj, kom nyss hem. En lång dag idag. Skolan började iaf med.. vad började vi med igentligen.. typ..justdet! Svenska, vi kollade vidare på filmen, ett päron till farsa firar jul, efter svenskan blev det, idrott, vi körde massa roliga lekar. Och efter det så varre lunch. Blev potatis med fisk. Sen efter lunchen kom det jobbiga. jobbiga-onsdagen! Som vi kallar det. ;p
matte med edit som berättade idag att hon skulle sluta, hon ska på utbildning i växsjö och fortsätta undervisa där. ah vi får iaf en ny matte & biologi lärare. Sen so, vi typ skrev av tavlan och snackade. Efter so:n hade vi språk, vi hade läxförhör och så fick ny läxa till imon som jag glömde ta med hem, jättebra! Och så sist engelska, vi gjorde lite uppgifter i övningsboken & så kollade vi på ngn video på youtube.

efter skolan stack jag hem till sarah med henne. Så fick hon sin julklapp & jag min :)
Av mig fick hon 2 par runda örhängen, ettpar såna där vita & ettpar silvriga.
och så fick hon ett diadem & lite nagellack & så :)

Och jag fick av henne:
2 långa halsband, nårra armband, fina & så genom skinligt nagellack som man målar över annat typ så det blir glansigare, behövde sånt :) Och så fick jag lite borstar till puder och så :)
men nu har jag skrivit massa text & en massa smilisar, haha. dags att sticka och sova tror jag, trött som bara den.
hejddåå ha det göttans§

Inga kommentarer: