fredag 18 december 2009

- ojj, jag fick en bula!, haha.

heej, kom precis hem från skolan. Rätt skön dag idag endå ;)
vi började med mentor kvart i 9, och vad gjorde vi typ inget. Sen fysik, då hade vi prov. Det var faktiskt lätt, 14 frågor, missade typ 2-3 st frågor. Musik efter det, vi hade vikare för att calle var på begravning. Sen så matte, vi jobbade och så lunch efter. Och efter lunchen så blev det matte igen, vi satte oss i en ring & så fick vi papper, där det stog lite grejer från papprena vi skrev på igår. Om mig stod det typ: kul humor, alltid på bra humör, rolig, hjälpsam, bäst & så haha xd.
har det pappret i skåpet. Men sist hade vi syslöjd. Och innan den så typ skulle aida mula mig så jag skulle skydda mig så skallade bakhuvvet i en betong-sten vägg. Gjorde skit ont och jag fick värsta bulan. Har faktiskt ont det värker verkligen.

men nu så ska jag gå och mysa lite framför tvn elr ngt. fredagsmys idah ju. Men ah ha det bra.
skriver mer senare.
hejjdååå :)§

Inga kommentarer: