lördag 12 december 2009

- Helllu.

hann inte blogga igår för det blev borås direkt efter skolan & kom hem klockan 11.
Iaf, skriver inte om skolan igår elr jo lite, vi var på lucia på morgonen, 9orna som sjöng, haahah killarna var ju verkligen bra. Men vi missade iaf fysik & musik så vi hade håltimma.
Men när jag kom hem gick jag på toa & sen åkte vi till borås.
Dom körde mig till knalleland & jag fick en hundralapp. Mötte upp lejla & så gick vi till bankomaten för hon skulle ta ut pengar & efter det stack vi till skopunkten, hon köpte ett par klackar som hon ska ha på nyår, riktigt snygga var dom. Vi käkade på donken, mumms, var länge sen jag åt där faktiskt, oh efter donken gick vi bara runt i lite affärer. Och vid 7 stack lejla hem, så sen stack jag till willys själv, ( stor mat affär) elr innan det gick jag in i till deras nya second hand. As nice, för second hand brukar vara en ful, liten, rutten affär. Men denna var som ett vanligt gina tricot, allt var upp delat i färger, hängt fint & så. Såg många fina stickade tröjor. Men sen stack jag ner för rulltrappan & in i willys, letade efter mamma och dom en stund, men sen hittade jag dom iaf.

tog lite kort där inne, dom hade as coola godis påsar dom kmr på bild här nedan för. aja, efter willys stack vi till mormor & käkade lite där, osså åkte vi hem vid halv 10.
tyvärr tog jag inga bilder när jag var med lejla, vi var la för upptagna & så :)
men nu kommer det bilder för har nog inget mer att skriva.
någonting, donken tror jag det var jag tog kort på. ;p

de najsiga godis påsarna, elr ja dom var kartong
''burkar'' med lock som man la på :)
roterade bilden men den kommer inte in roterad i bloggen.
dom låg i ett ställ på sidan av :),

dom hade fan as många olika sorters tuggummin.
och läkerol & sånt.
.. japp, det gjorde han också :)

och där sitter lillebrorshan med sina godsaker.

denna bilden är inte i stan men dom hade typ pyntat varenda träd i stan såhär, okej inte varenda, men as många. Var rätt najs, fast vi var inte i stan denna gången.
utan på knalleland :)
men det var allt, ha det bra hejdååå :)

Inga kommentarer: