torsdag 3 december 2009

- lucka nummer 3


hejhej, skrev inget igår, det är för att jag kom hem vid halv 9 & så kollade jag på tv och sen la jag mig. Men idag skriver jag lite iaf. Funderar faktiskt på att sluta blogga, inte så många som läser & ingen som kommenterar. Men jag tycker att det är kul att skriva vad jag gjort för dagen, men det är ju kanske lite tråkigt. Men idag var skolan iaf soft. Vi började med engelska, vi typ läste en text. Efter engelskan så hade vi franska diagnos, gick rätt så bra. Och sen svenska, vi läste bok & sen hade vi roliga timman. Några som höll i det och körde lite lekar. Efter roliga timman hade vi lunch & sen matte. Bara jobbade & efter matten so, bara lyssnade på magnus. Och sist men inte minst, haha, kemi. Vi jobbade med lite uppgifter & sen kollade vi på en film om andning ;p
idag ska jag inte göra så mycket, kanske drar till tyngelvi med kompisar, annars blir det att vara hemma och sega.

ha det bra, hejdåå.

Inga kommentarer: