måndag 14 december 2009

TAGGA, JULDOPPET IMON

- Med ida :)

hejhej, kom nyss hem vart på lucia med ida i tyngelvi. men innan jag berättar om det ska vi spola tillbaka tiden några timmar tills då jag satt på bussen påväg till skolan.
kom till skolan och vi började med gympa. Övade volleyboll & innebandy tills juldoppet imon. Efter gympan hade vi teknik, gjorde ljus till mamma. I ett sånt glas elr hur man ska säga. Och så hade vi engelska i en halvtimma. Lunch & efter det blev det svenska, vi kollade på film. Ett päron till farsa firar jul :) skit rolig.

Och så sist so, vi bara lyssnade på magnus ' maggan' som jag kallar hnm :)
efter skolan hängde ida med mig hem & vi satt vid datorn & kollade på tv.
sen fixade vi käk, det blev pommes med köttbullar.
och vid 5 gick vi till tyngelvi & kollade på lucia, det var bureskolan, småbarn & 1-3or & 4-6or, som var med kul varre. Sen åkte ida hem & jag cyklade hem t mig & nu sitter jag här och äter pepparkakor, men nu ska jag kolla på ullared serien som börjar om 8 minuter:D

ha det bra, hejdåå :)

Inga kommentarer: