onsdag 9 december 2009

- Hola, chicka des fresa? ;p
haha, det betyder typ, hej jordgubbstjejen.
hinner inte skriva så mke eftersom klockan är rätt mke & jag ska hinna med en massa annat. Men skolan idag var rätt soft, vi övade till juldoppet på gympan & juldoppet är en turnering man har i skolan, typ 7or möter 7or & 8or möter 8or osv.
Man möts i innebandy, volleyboll & bordstennis, men ska nt va med på b-tennis hatar det och suger på det xd.
Sen ska vi simma 60 längder också, elr man mst inte men jag ska för det ger 38 poäng & 40 poäng är godkänt så det är ju rätt bra. Och vill nå upp till minst vg tror jag :)
oh man kan dansa & göra en massa annat.
och efter skolan var jag iaf med sarah, vi skulle sitta vid datorn men den cpade sig. men vi åt, snackade lite och sånt & så sov vi lite för vi blev trötta som bara den & så lekte vi lite med bobo också :), hennes söta vovve.
men nu ska jag dra och göra franska läxa och lite sånt.
ha det bra. §

Inga kommentarer: