tisdag 15 december 2009

- helt slut.

hejhej, kom hem precis. Vilken dag kan jag ju säga. Det var faktiskt kul. Det första jag gjorde när jag kom till skolan var att byta om i ett trångt omklädningsrum med massa tjejer ;p
Sen så började vår innebandy match. I mitt lag var vi: jag,ida,aida,linnea,felicia,lisa,albina & hanna. Men vi var bara 4 på plan så hade vi avbytare. Aja den matchen förlorade vi. Sen gick jag och ida och gick runt skolabyggnaden, elr vi har 3 men vi gick runt den största, för det var den man var tvungen att gå runt.. 11 varv så fick vi 11 poäng för det. Sen gick vi en tips promenad på kanske 5km. 15poäng för det. Sen började vår volleyboll match klockan 11. Vi vann :) Så mötte vi ett annat lag men där förlorade vi. 20 poäng för dom 2 matcherna. Sen käkade jag ida & albina :) Efter käket stack vi och dansade fri dans, eleverna fick välja låtar. Så var det mörkt rum & man fick 5 poäng för 15 minuter. Va där först i en kvart & fick 5 poäng. 3e gången vi var där fick vi 10 & sista 15. Den sista gången var vi där i 45 minuter. Sen gick vi 10 varv runt skolan igen 10 poäng för det & så sist gjorde vi lite styrketräning 4 poäng, vi hann nt så mke för sen varre slut.

till sist fick jag ihop 110 poäng!
VG blev det :) men nu ni så ska jag nog gå & sova, är helt slut. ha det bra, hörs ikv :)


vilken skillnad.
imorses.

just nu.

Inga kommentarer: