torsdag 10 december 2009

Helllu.


kom nyss hem från skolan, har inte hunnit göra så mke. Händer inte alls mycket idag heller, ska nog läsa ut en bra bok jag lånade igår. Och imon blir det borås efter skolan. Ska nog till stan med lejla, men blir nog nt så att jag köper ngt, vi ska nog ba fika & så :)
idag började vi iaf med engelska, och vi översatte bara lite meningar & lyssnade på lite julsånger. Sen franska, vi fick vänta i 10 minuter & efter 10 minuter så får man dra så vi stack men sen så kom hon & hittade oss så vi hade franska endå, men vi missade 20 minuter iaf.
Efter franskan hade vi lite svenska, jobbade i mitt häfte, som handlar om substantiv,verb & adjektiv. Och så roliga timmen, vi körde typ 2 lekar. Lunch, blev potatis med nån kalops elr ngt sånt. Efter maten hade vi so, läste lite i geografi boken, efter so:n, matte, aida blev ledsen då eftersom det hände lite grejer så vi tröstade henne mest, men hann jobba också. Och sist kemi, vi gjorde en labration.

men nu ska jag nog läsa, men ha det så bra skriver nog mer ikväll :)

jag och lejla sist jag var i borås, ett bra tag sen.
suddig men ja.

Inga kommentarer: