söndag 11 oktober 2009

07:30

- vaknade av alarm på min mobil.
sov över hos hanna, lejla var också med.
vid kvart över 8 kom mamma & hämtade mig.
fixade mig lite hemma sen stack jag ut & sålde expressen.
vet inte vf det alltid går bra när bella är med.
sålde alla expressen & 6 bilagan.
har sammanlagt 1316,50.
fast det är ju inte mitt kommer få en faktura
på hur mycket jag ska betala, asså betalar från pengarna jag tjänat.
resten som blir över är mitt ju.
har fått massa dricks, fast har slösat lite i smyg.
tex idag, jag & bella köpte giflar xd
Ah, sen kollade vi lite på 17 again.
men det fanns inte ens text, cpade sig typ.
& nyss stack bella hem.

mina planer för idag;

*städa min garderob, går inte att gå på golvet av alla kläder.
*baka bullar som mamma bad mig göra. ä
*städa mitt rum.
*tömma väskan från igår.
*göra ny header.
* fixa naglarna.
*duscha.
*kolla klart på 17 again.
*göra ett till inlägg.
*packa t volleybollen imon.
*välja kläder t skolan.



(y)

Inga kommentarer: