torsdag 15 oktober 2009

chacha !


kom nyss hem.
idag var skolan soft typ.
vi hade först engelska, gick nog bra med glosorna.
sen hade vi franska i en halv timma för sen skulle våran klass till folktandvården.
där fick vi typ delas upp i 3 grupper så fick vi gå till 3 stationer & lyssna på tandläkarna. Oh fy vad äckliga bilder dom hade på folk som hade snusat, blää!!
Sen så fick man lite grejer tex, vatten flaska, prov tandkräm, tandborste & tandtråd.
bild kommer på slutet av inlägget. sen hade vi håltimma.
vid halv 12 stack jag och hanna & åt, va värsta äckliga soppan idag.
efter lunchen hade vi so, sen matte & sist kemi, vi skrev hela lektionen sen varre slut & det kändes som att det bara hade gått 10 minuter.
Nu när jag kom hem så fick jag en tidigt present av mamma.
När jag öppnade så såg jag först ett björnborg paket men jag trodde att hon hade lagt in något där som inte va skor då.
men sen kom jag på att jag alltid ville ha sånna rosa. & när jag öppnade så var det sånna rosa där i och jag blev skit glad:D


nu så ska jag kanske göra lite läxor, men ska först lägga in bilderna.



vi fick flour tabletter också men dom åt jag upp ;)

Inga kommentarer: