onsdag 21 oktober 2009

dålig uppdatering.


ja, som ni sett så skrev jag inte igår, eftersom att jag var med sarah & felicia & sen var det ju volleyboll. Men det hände inget speciellt igår, elr jo på gympan, så klämde hanna mej, för ja skulle ta ner ett par ringar så höll hon på och dra dom upp o ner & min åder sprack. Men sen typ gjorde hanna, aida & linnea något så hennes knä gick urled och sen knäcktes det tillbaka. Så hon typ skrek & massa, så hon åkte till sjukhuset & ska typ operera sig. På måndag blir det tandläkarn & hämta upp min såndär grejsimojs, kommer att ta kort på den.
Och på tisdag blir det klippning & överimon på fredag, så ska vi till gekås & efter det göteborg & sen hem ;) Och just det, på lördag blir det ungdomsfestivalen, var ska jag klämma in mina läxor ?

nää, men nu måste jag rusa till bussen, bajjbajj.

Inga kommentarer: