tisdag 27 oktober 2009

Grattis Sabina, 14 år.

Goodmorning, haha.

vaknade 20 över 7. Kunde inte sova mer + att jag hörde mamma och wille däruppe.
Orkade inte sova mer så. Det gick iaf bra att somna med skenan. Tog lite tid men det var för att jag inte var trött. Vi kollade på ice age 3 igår faktiskt. Den var riktigt bra :)
Det är faktiskt min favorit film bland tecknat då. När jag vaknade och tog ut skenan så kändes det som att jag inte hade några övretänder. ahahah, var ju lite äckligt.
Idag vid 1 hämtar vi william från dagis & sen åker vi till frissan. Kmr bli kul, men pinsamt. hatar att förklara hur jag ska ha det. Jag är faktiskt blyyg.
Och sabina fyller år idag med, det roliga är att hon fyller år & har namnsdag idag.
hihi, imon är det jjaag som fyller år. Bäst att du förbereder dig mamma, frukost på sängen ska det va.


men nu ska jag in på facebook & så ska jag vänta till 9 för då kmr dagens riverside avsnittttt:))



Inga kommentarer: