fredag 9 oktober 2009

vadå flumm rast?

hejhej.
skolan idag var skitkul.

vi började med mentor.
ahah, hände inget speciellt vi kollade på youtube klipp,
killarna bara satte på massa bil skit.

teknik.
kopplade ihop lampor, fast jag, albina & hanna skickade mest musik till varanndra xd

musik.

övade på att spela lillekatt.
gick ju helt okej. sen fick jag ryck så gick in till det rummet där hanna satt så spelade jag lite fult & så sjöng jag; lillee kattt lille katt lille sööötah katttah. ah ja sjöng skit snabbt & fult så hon skrattade ihjäl sig, så hon tvingade mig att visa lärare & han garvade också ihjäl sig.

matte.
vi gick igenom läxan på tavlan.

lunch.

kålpudding & potatis med tillbehör.

matte.
vi jobbade med lite kluringar på tavlan bara.

syslöjd.
jag fick sitta vid en broderings maskin och byta trådar, så det blev ett sött litet får på min kudde ;) tar kort på det när jag är klar med den.

nu.. så ska jag inte göra så mke, imon ska jag sälja expressen & efter det ska jag åka till smålandsstenar & bada med hanna & aida :D + glömde berätta om rasten. vi typ sparkade varanndra & gick runt och sa rekla ti fuck u.
rekla ti = hon sa
rekla ti fuck u = hon sa fuck u till dig.
ah vi skämde iaf ut oss.
cyya.

Inga kommentarer: