måndag 12 oktober 2009

kommer ni orka läsa?

dagen började med att jag vaknade 10 över 6, trött som fan gick jag till garderoben, satte på plattången & fixade mig. 15 minuter över 7 gick jag t bussen & skoldan började med idrott. vi hade någon hinderbane sak & man var 5 lag med 5 i varje. vårt lag fick 140 poäng tror att vi kom trea av 5. efter idrotten hade vi teknik, vi gör någon jul grej svårt att förklara men tar kort på den när jag är klar med den. sen hade vi 30minuters engelska, nya glosor, rätt lätta.
sen lunch, chilli concarne, äckligt, iaf skolans.
efter lunchen hade vi svenska först läste vi & sen skrev vi höst dikter.
efter det hade vi so, men jag var inte med för skulle t tandläkaren. fast hanna smsade sen & sa att magnus var sjuk så dom slutade för so var sista lektionen. haha, iaf gick bra hos tandläkaren, hade några småsmåsmå hål , dom bara polerade & så sa dom att jag ska köpa flour tabletter eller flour tuggummi eller flourskölj, så att inte hålen blir större & starkare. Sen gick jag tillbaka till skolan & mötte sarah så stack vi t henne & tog följe med felicia.

hos sarah.

vi åt, shäät åt 4 mackor, ska aldig mer göra det iaf inte med så mycket paprika & gurka.
asså mådde verkligen illa på volleybollen.
efter att vi åt så kollade vi på riverside & sen fixade vi oss och stack.
var rätt kul på volleybollen bara de att jag mådde dåligt då.

nu är jag iaf hemma & ska nog kolla på tv elr ngt.
ha det bra.

Inga kommentarer: