måndag 5 oktober 2009

Pirajan is back.


hejhej, kom nyss hem från volleybollen.
Skolan idag började med bad iaf.
Vi simmade typ 4 längder bröstsim, 4 längder rygg sim, 4 längder crawl & 4 längder valfritt.
Efter badet hade vi teknik. Vi ska göra nån platta med lampor på?
Fattar inte ett skit. efter tekniken hade vi 30 minuter engelska, nya glosor t på onsdag då.
12:25 hade vi lunch.
efter lunchen hade vi svenska. inget speciellt vi kollade på en film.
lärarfritt x'd. jag sov typ hela lektionen. Nån la en hustler burk på mitt huvve. hiihih.
Sist hade vi so. Vi kollade på en till stenåldern film.
& så slutade vi 14:25. Fast vi skulle sluta 14:35. xd

Efter skolan fick jag vänta på sarah i 20 minuter. Sen stack vi hem t henne & kollade på riverside. Och så fixade oss t volleybollen. Sen stavk vi t felicia för jag skulle hämta min maskara.
Så följde hon oss t volleybollen. Hon har slutat pågrundav pernilla. En '' praoare''. Som är skit elak, detta var hon t felicia; volleyboll går ut på att hoppa & springa & det kan ju inte du av din ben/knä skada. Så då är det ingen mening att vara med.
Hon fattar väl att hon inte kan säga något sånt eller. Så jag & sarah hatar henne. Darför kallar vi henne för pirajan så att hon inte ska fatta, typ.
Aja imon kanske sarah tar hål i näsan & jag kanske följer med då :)
Nu måste jag nog göra klart kemiläxan & väljer kläder t imon.

chhao, chhhao.

Inga kommentarer: