tisdag 20 oktober 2009

hhhellouue.




sitter hemma nu & bloggar såklart. Gjorde nyss om lite färger & så på datorn.
Blev fint (y)
Slutade kvart över 1 idag.
Men jag hade tandläkare 12:40.
Fick typ in en form i munnen som var fylld med gul gegga. Så fick jag bita i det med övre tänderna. Och fick ha det där i 1 minut, tills det stelnade. Sen drog dom ut den, kändes som att tänderna hängde med i den, haha!
Fick också en ny tid på måndag, tror att jag kommer få den då och så kommer dom visa hur man sätter i den. För det kommer bli en '' gummiställning '' som jag ska ha i munnen när jag sover eftersom att jag trycker ihop mina tänder skit hårt underdagen, utan att jag själv vet om det.
Ah, idag började vi skolan med biologi, vi kollade bara lie i telskopen, efter bilogin hade vi e-val, bild då. Jag och ida äldade lite bokstäver, och dom bildar orde halloween, eftersom att vi har det temat. Så dom blev svarta runt om & buckliga och '' läskiga. Katrine blev jätteglad, haha.
Efter bilden hade vi franska, läxförhöret gick bra, hade nog alla rätt :)
Och så lunch & sist bild igen, hann inte vara med så mke, pga tandläkarn.
Nu så skulle jag igentligen göra läxor men.. glömt dom i skolan, gör dom imon ;)
ha det bra, hejdåå.

så blev bakgrunden, haha.






Inga kommentarer: