måndag 19 oktober 2009

hejhej

kom nyss hem från volleybollen, det var ju kul. Gick rätt bra när jag servade eftersom att peter blev glad. Skolan idag var helt soft, imon blir den med det, men ska till tandläkarn imon och snacka om mina tänder, eftersom att jag gnislar med mina tänder. Och typ trycker ihop dom.
Så kanske kommer få en sak som ser ut som tandställning som jag ska ha i munnen när jag sover. Nu hinner jag inte skriva så mke mer, har lixom franska t imon & har inte övat så mke.

och just det, '' stephanie'' detta är t dej.

Har du för det första sett sarahs mamma?
Hon är inte fet, din mamma kanske är det & du kanske inte står ut med det så du går runt & kallar andra tjocka. Man behöver inte vara PINN smal för att accepteras. Om du ska kaxa så som du gör så vill jag säga lycka till, till din framtid asså.
Och känner du mig ens, hur fan kan du då veta att jag är bitchig.
have a great life! PUUSS PÅ ER ;*

Anonym sa...
AHHAHA, Kan ju erkänna att min svenska suger (y) but who cares? Oh Om du vill veta s¨å heter jag stephanie. Nått mer du vill veta ? Och till dej sarah frank gå och knulla upp din feta mamma ;]Puss på er ;*
den 18 oktober 2009 12:15

Anonym sa...
Och juste till dej sarah kolla på dej själv först ;] din lilla feta kossa ;*

4 kommentarer:

- sa...

DDIIZZAD ;*

sophieblomqvist sa...

HAHAHAHAHAH men oftaa stephanie! & palla gå runt och klaga på folks vikt, jävligt omoget fan..

Anonym sa...

Pffftt, Min mammah fet nääeeej, har ju inte heller sagt att man måste vara ''pinn'' smal? ;ssss. Ah kommer lyckas med min ljusa framtid (y). Babuuh tro mej jag känner dej. Puss på dej med :** BTW ! SARAH DITT LILLA FETTO GÅ OCH BANTA :] ;*

- sa...

hållerr påååååååååå :DD