lördag 3 oktober 2009

dålig uppdatering.
hejhej, har inte hunnit skriva så mycket.
Men igår var jag i borås hela dagen. Slutade tidigare från skolan, 13:30.
Mamma & robert släppte av mig på stan. Väntade på lejla på södra torget i borås.
Så kom hon med bussen, sen stack vi in t stan, gick runt & kollade lite.
Jag köpte örhängen, & en mössa.
Så åt vi på donken också.
Vid 6 åkte vi hem, men bussen. Åkte till morbror. Där var william, min lillebror.
Mamma & robert var och storhandlade. Vi åkte iaf hem vid halv 9.
Kom nyss hem, sålde expressen.
Det sög idag som vanligt. hatar fan att sälja. Sen ska alla komma & hacka på mig att jag måste sälja mer & blablabla. Sälj själva då.
idioter -.-
aja, nu ska jag dra & städa.
ska färga håret sen också, hiiihuihihih, färgen får ni se sen ;)


ojj jävlar vad fin bild, haahahah.

1 kommentar:

sarah :D sa...

har fått 55 från facebook -.-'' <3

http://sarahffrank.blogspot.com/